RENAULT TRUCKS ROZWIJA SWOJĄ W PEŁNI ELEKTRYCZNĄ GAMĘ POJAZDÓW
Pozostałe aktualności
RENAULT TRUCKS ROZWIJA SWOJĄ W PEŁNI ELEKTRYCZNĄ GAMĘ POJAZDÓW
Renault Trucks rozwija gamę pojazdów elektrycznych, aby pomóc swoim klientom przyspieszyć przejście na alternatywne źródła energii. Dostępny jest szerszy wybór akumulatorów do pojazdów elektrycznych MHDV: Renault Trucks D i D Wide Z.E mogą teraz pomieścić akumulatory 66 kWh. Renault Trucks Master Z.E. został właśnie przekazany w wersji DMC 3,5t. , podwozie z kabiną, dołączając do dostępnej na rynku 3,1-tonowej platformy z kabiną i furgonem.
Pojazdy Renault Trucks Z.E. z napędem w 100% elektrycznym są bezgłośne i pozwalają zachować wysoką jakość powietrza w mieście. Umożliwiają dostęp do obszarów miejskich, nawet tych, na których obowiązują surowe ograniczenia w ruchu.
Aby pomóc firmom transportowym przejść na w pełni elektryczne pojazdy Renault Trucks, można je konfigurować w zależności od potrzeb biznesu w zakresie od 3,1 do 26 ton DMC i zasięgu do 400 km.
Renault Trucks D i D Wide Z.E. zostały wyposażone w akumulatory 66 kWh
Akumulatory to jedne z najdroższych części w pojeździe z napędem elektrycznym. Zamiast systematycznie zwiększać maksymalny zasięg operacyjny, Renault Trucks woli oferować swoim klientom zakres, którego faktycznie potrzebują. To rozwiązanie jest dostosowane do rzeczywistych wymagań klientów, utrzymując poziom ładowności i zapewniając zachowanie konkurencyjności firmy.
Wcześniej ograniczone do 50 kWh, Renault Trucks D i D Wide Z.E. można teraz wyposażyć w akumulatory litowo-jonowe o pojemności 66 kWh, które zapewniają większą elastyczność działania. Klienci mogą wybierać spośród pięciu różnych konfiguracji, maksymalnie nawet sześciu akumulatorów o pojemności 66 kWh dla Renault Trucks D Z.E., co przekłada się na zasięg do 400 km.
Renault Trucks Master Z.E. teraz dostępny w wersji o DMC 3,5 tony
Renault Trucks rozszerza ofertę na pojazdy dostawcze Renault Master Z.E. Teraz można zamówić pojazd o DMC 3,5t (poprzednio DMC 3,1t). Pomimo dodatkowej ładowności 400 kg, Renault Trucks Master Z.E. nadal oferuje rzeczywisty zasięg pracy wynoszący 120 km. Pojazd można w pełni naładować w ciągu zaledwie sześciu godzin.
Elektryczny, dostawczy Renault Trucks Master Z.E., jest teraz dostępny również w wersji podwozia z kabiną, które może zostać dostosowane do wielu branż: zabudowy typu „wywrotka” lub kontener o dużej pojemności z windą na zwisie.
Gama obejmuje teraz trzy modele (furgon, platforma z kabiną i podwozie z kabiną) dostępne w trzech różnych długościach (L1, L2, L3), dwóch wysokościach (H1, H2, dwie wersje DMC: 3,1 tony (furgon lub platforma kabina) lub 3,5 tony (wszystkie wersje).
Gama Renault Trucks Z.E. specyfikacja techniczna:
Renault Trucks Master Z.E.
- Dopuszczalna masa całkowita 3.1t do 3.5t
- Silnik elektryczny o mocy 57 kW
- Moment maksymalny: 225 Nm
- Prędkość maksymalna: 100 km/h
- Pojemność baterii: 33 kWh (akumulatory litowo – jonowe)
- Zasięg pojazdu wg cyklu NEDC: 200 km
- Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 120 km
- Ładowanie 7 kW Prąd przemienny (AC)
Renault Trucks D Z.E.
- Dopuszczalna masa całkowita: 16t (podniesiona rejestracyjnie do 16.7t).
- Dostępne rozstawy osi: 4,400 mm oraz 5,300 mm
- Silnik elektryczny o mocy szczytowej 185 kW (moc ciągła 130 kW)
- Moment maksymalny: 425 Nm.
- Maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 16 kNm
- 2-biegowa skrzynia przełożeń
- Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 do 400 kWh
- Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 400 km
- Ładowanie 20 kW prąd przemienny (AC) I 150 kW prąd stały (DC)
Renault Trucks D Wide Z.E.
- Dopuszczalna masa całkowita: 26 t (podniesiona rejestracyjnie do 27 t)
- Dostępny rozstaw osi: 3,900 mm
- Dwa silniki elektryczne o mocy szczytowej 370 kW (moc ciągła 260 kW)
- Maksymalny moment obrotowy: 850 Nm
- Maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 28 kNm.
- 2-biegowa skrzynia przełożeń
- Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 kWh do 265 kWh
- Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 180 km
- Ładowanie 20 kW prąd zmienny (AC) and 150 kW prąd stały (DC)